God dag!

Må bare kjapt innom for og vise dere litt på hva som skjer, for nå går det sakte men sikkert fremover. Nå har gulv flisene kommet på plass. I går ble det fuget, lister nede har kommet opp og i løpet av dagen kommer baderoms platene på plass. Jeg begynner å se helheten og nå er jeg veldig fornøyd med resultatet så langt! Flisene har vi valgt å legge ved siden av hverandre, for å få størst mulig romfølelse, et valg som jeg syns ble finest.

dsc_1989 dsc_2055

Gulvet har vi ikke vasket, siden vi skal gå inn og ut av rommet uansett.

dsc_2072 dsc_2073 dsc_2074

Flisene er i fargen mørkegrå, jeg syns de er kjempefine og passer helt perfekt. Noe som er helt meg, valget angrer jeg ikke på. Dette var noe som mannen hadde valgt ut, ble litt stuss i begynnelsen – men nå kan det altså ikke bli bedre – haha.  Oppussing er gøy og bare det å se hvor store endringene er fra hver gang er det morsomste! 

Vi skrives om ikke så lenge!

 

