Da jeg startet denne bloggen ville jeg også ha et navn som skulle passe inn, derfor valgte jeg navnet Gladehjem. Bloggen er jo også en stor del av min hverdag, der jeg deler alt fra interiør og hverdagsliv. Alle bloggere lever jo i sin rosa boble der man deler hverdagene sine, og jeg er jo en av de.. men ikke så rosa altså! Det betyr jo ikke at mitt liv og min hverdag alltid er en dans på roser.

Bloggen viser vårt hjem og hvordan vi har det, der også alt ikke egner seg på trykk! Jeg deler ikke alt som trenger å deles og holder mye igjen av ting jeg ikke vil skal komme ut. Mange tror jo at vårt hjem alltid er perfekt, ryddig og rent men sånn er det ikke med barn i hus! Jeg er den som ikke liker å dele et rotete hjem, derfor viser jeg ikke sånne bilder her. Jeg inspireres av ryddige hjem. Jeg er den som stort sett rydder hele tiden (jo fordi jeg hater rot og har støv på hjernen) Da liker jeg også at hjemmet vårt stort sett er rent og ryddig. For jeg hater tanken med at rotet hoper seg opp, og når man da rydder litt og litt, jo bedre blir det. Støv på hjernen kan man vel kalle det, flere som kjenner seg igjen?

Mange bloggere velger jo å dele absolutt alt, noe som jeg ikke syns passer seg inn. Jeg har valgt å skille privatliv og bloggen der jeg velger å dele det som er helt naturlig. Kanskje jeg kan inspirere andre til å følge sin drøm til interiør verden?

dsc_2058-1 dsc_2059-1 dsc_2060-1 dsc_2061-1 dsc_2062-1 dsc_2063-1

Uansett rot eller ei, så ønsker jeg dere en fantastisk kveld! Nyt den til det fulle! Koz og klemz

