Hei og god mandag!

Har dere hatt en fin start på denne uken? Jeg har fått ordnet litt her hjemme og fått gjort litt rent. Denne helgen har jeg brukt tiden min stort sett inne på vaskerommet, for makan til en stor kleshaug skal man lete lenge etter, sånn blir det når man ligger noen dager på» latsiden» Når man er en familie på 4 stk så er det ikke så rart hvor fort det hoper seg opp her i huset. Er da jeg er glad for at vi hadde 2 vaskemaskiner ei stund, helt til den ene sa takk for seg, og da er gleden ekstra stor når vi har en tørketrommel ved siden av! Jeg er den som pleier å vaske klær stort sett hver eneste dag og også opp til flere ganger om dagen – siden det er jeg som står for klesvasken og den biten, så tar det jo liksom aldri slutt. Sånn er familielivet, haha!

Men over til overskriften, stuen har endelig fått de store og flotte lyktene fra millemoi på plass – og jeg elsker at de er så store. De er litt mer maskulin og passer rett inn. Når det kommer til interiør og tekstiler så kan jeg nok si at millemoi er og har alltid vært en stor favoritt. De har jo så mye fint at man blir jo nesten dårlig, for alt frister jo å kjøpe! 

kopi-stue-1 kopi-stue-3 kopi-stue8 Champagnekjøler og spisebrikker som matcher resten av fargene, en flott kombinasjon sammen.kopi-stue-11 kopi-stue9 kopi-stue6Vi skrives folkes, tudelu!

