Jeg tok opp telefonen og ringte til mamma og spurte henne om hun kunne komme hit på overnatting om lørdagen (i går) og da svarte hun selvfølgelig ja! Er det en ting jeg elsker så er det å tilbringe tid sammen med familien, nå som jeg bor 1 time unna så er det veldig viktig for meg! Mamma pakket sakene sine i går og kom hit på overnatting og dro av sted hjem til oss,  da kan dere tenke dere på hvor glade jente ble når hun kom.

img_9115Det er utrolig hvor høyt man verdsetter litt tid sammen med familien, hvertfall når du ser hvor glade jente ble. Det ble masse kos og klemmer der begge kranglet om fanget til mommo. Begge er jo kosejenter og de er veldig «bare mommo er mi» når de først tilbringer tid sammen med henne, begge blir sjalu på hverandre og lille anemor MÅ absolutt vise seg frem med litt skuespill, latter og glede bare for å få litt oppmerksomhet, og det samme må også Amalie gjøre, herme litt etter søsteren. Sånn blir det når man ikke ses så ofte og til alle døgnets tider. så her har det vært full fart fra vi startet dagen.

Meg og bestejenta mi collage-brunJeg fikk også testet ut kameraet på iphone 7 den som mamma fikk i gave, Jeg har hørt så mye om at det er mye bedre bilder og kvalitet på kameraet, noe som jeg fikk testet ut i dag. Jaggu med var det rett også, jeg ble litt paff da jeg fikk se at det var mye bedre enn 6 pluss`en min, haha! 

Meg og beste jenta mi nr 2 

img_9125 img_9126Jeg og mamma hadde veldig mye spennende temaer og snakke om, like spennende for hver gang! Vi har i hvertfall hatt noen fine timer sammen mens hun har vært her på besøk, der ungene også har hatt det tipptopp sammen med henne! Vi gleder oss allerede til neste gang, når vi snart skal ta turen på besøk dit også! 

collage-familie

I morgen kommer jeg tilbake med litt interiør bilder og litt nytt, da er det bare og glede seg! Håper dere får en fin kveld/ natt videre, sov godt og drøm søtt!

