kopi1

Inn til jenterommet!

Da var det tid for en ny helg igjen, jeg kan nesten ikke forstå hvordan disse ukedagene gå sår så fort. Tiden står i hvertfall ikke stille hos oss, har dagen startet bra hos dere? Denne uken har jeg nesten ikke hatt tid til å følge opp bloggen, slik som jeg har ønsket og nå lover jeg og komme sterke tilbake! Noen dager pause gjør bare godt en gang i blant.

collage

dsc_1946 dsc_1952

Jeg har i hvertfall fått brukt tiden på jenterommet med og byttet på sengen, luftet ut og fornyet litt her inne og IKKE minst vasket. Rosa er jo en favoritt blandt alle jenter, og siden Amalie begynner å bli litt større så prøver jeg å finne en balanse mellom fargene der rommet ikke skal bli for sukkersøtt lenger. 

collage-1kopi9kopi10kopi11Nyvasket sengetøy er heller ikke noe feil å legge seg i, da sover både store og små enda bedre – og av alle ting så er det faktisk noe av det beste jeg vet. Med nye putetrekk fra millemoi, så setter det prikken over i`en.

Gjett om det ble ei frøken som ble veldig glad da hun fikk se rommet sitt. Her bruker vi stort sett mange timer i løpet av dagen, og det er vel ikke så rart når jeg har ordnet det fineste rommet til henne. Både hun og Ane trives her inne, det hadde nok jeg også gjort visst jeg hadde vært åtte år, da hadde jeg nok flyttet inn hit for godt.


Dagen her i huset startet klokken 6, denne dagen blir nok bare rolig enn så lenge til vi kommer på ei plan! Vi skrives!

