Her er jeg inspirert av cottage stilen blandet med det gamle og rustikke. Endelig har jeg begynt å bruke farger som passer inn til resten av badet.

Brunt og gull er fint det, er det ikke?

Se på de lekre lyktene fra millemoi de får du kjøpt hos LUXURYDESIGN.NO.

dsc_1794Siden vi ikke har gjort noe med badet så prøver jeg og gjøre det litt koselig med rotting, fargevalg og tekstiler. Jeg valgte å kjøpe meg gull champagne kjøler fra millemoi og nye farger på håndklær fra lexington i 2 farger – det var akkurart det badet trengte etter at jeg bare har brukt hvite håndklær de siste årene.

Disse fargene er så fine og spesielt når det er lexington sine – de er og forblir en favoritt her i hus. 

dsc_1925dsc_1928dsc_1929dsc_1931Dette rålekre fatet i tre får du også kjøpt hos LUXURYDESIGN.NO dsc_1933dsc_1934dsc_1935Jeg kunne handlet inn alt av lexington sine tekstiler på bade, for de har så mange farger å velge i mellom at det nesten blir vanskelig å bestemme seg for hvilke farger man skal velge!

dsc_1938 dsc_1939 dsc_1940

Rotting og kurv fra Riviera maison. Knagg Riviera maison. Lykter og trefat fra Luxurydesign.no. Hånduker lexington.

Nyt dagen, vi skrives.

