De gjør det igjen, HAGELAND overrasker! Jubelen ble stor da jeg fikk høre at Hageland fikk inn de fineste boblevasene fra millemoi. Jeg elsker millemoi og føler de har øyet for de små detaljene som gjør det de har så unikt og spennende innen interiør og tekstiler.  Perfekt for de som liker det lille ekstra, for det er det virkelig! Og når vi bor i ei lita bygd, da er STOR stas at de kan få inn varer fra millemoi i butikken! 

Grønt er skjønt og jeg bare digger det! De grønne boblevasen er å finne i butikk til Hageland – løp og kjøp! Disse blir utsolgt fort kan jeg tenke meg.

thumbnail_img_8727 thumbnail_img_8728 thumbnail_img_8729 thumbnail_img_8731

Jeg forelsket meg helt i boblevasene i en vakker grønn farge. Denne våren er så svak for grønn, hvem skulle tro at jeg skulle like den fargen?! Tanken er å kombinerer de med putene i seagrass . Det må jo bli perfekt i sofaen vår. 

