Juhuu.. Endelig er det mandag og en ny uke står for tur sammen med familien,  denne uken skal vi kose oss masse, med turer og frisk luft.

dsc_1839 dsc_1840

 Brrrr så kaldt det har vært i dag, men friskt også! Jeg kan si at jeg er veldig fornøyd med å hatt en mild og ganske snøfattig vinter i år, det er da det er godt man kan kjenne litt på minusgradene selv om snøen ikke er her lenger. Jeg elsker Mandager, en ny uke står for tur og i dag har jeg brukt tiden til å få vasket huset. Det finnes ingen bedre følelse enn å starte uken på? Husvask er jo en god trim, og da er det godt å starte mandagen med husvask – trim haha!

dsc_1841 dsc_1843

Husvask gir meg ekstremt mye ekstra energi og hjelper meg med å klarne hodet – tro det eller ei. Nå skal jeg kose meg med litt alene tid, før barn og barn kommer hjem, for det blir ikke det sammen uten de her hjemme. Alle hjerter gleder seg i heimen når hele familien er samlet ♥

