Hver morgen våkner jeg til to smilende solstråler som et uthvilte og glade. Gjennom en hel dag så skulle jeg nesten begynt å telle alle de gangene noen eller noe får meg til og smile. Veldig ofte kan det være mange ting for noen ganger sitter jeg her og tenker – for er det vanskeligere enn jeg trodde? Igjennom en hel dag, eller bare etter noen timer der vi har vært våken så har jeg kommet meg ut av tellingen. Det er nå ingenting annet enn godt tegn det. Det er mange små ting som gjør meg glad, og hvis man tenker seg litt om så er det faktisk disse timene sammen med barna som er den viktigste, og derfor har jeg lært meg at små ting er å telle hvert eneste smil.

Livet smiler for oss hver morgen stort sett, og for meg så syns jeg det er en viktig ting å se. Når du er ute og møter andre mennesker, kanskje noen du ser på venner eller fiender – bare det og gi et lite smil og si hei kan bety mye for den personen. Da har du formidlet et smil som gir deg en bedre start på dagen, bare et lite smil kan bety veldig mye. Jeg utfordrer dere til og gjøre det samme, og det å faktisk prøve å telle hver eneste gang noe eller noen får deg til og smile å gjør deg glad. Bare for noen timer.

Når vi får besøk av familie så har vi 2 skøyere som liker å vise seg frem, for både Amalie og Ane liker og lage show for alle. Da kan jeg love dere at det blir mange smil, latter og glede i hele stuen. Det er utrolig hvor søt og morsom de er, er jo da det er umulig for oss å trekke på smilebåndet når vi har de i rundt oss. Amalie og Ane smiler som regel hele tiden, for det er jo et lite ordtak som sier: Smil til verden, så smiler verden til deg! Ønsker dere alle sammen en super dag!

dsc_4736 dsc_4711 dsc_4749

