For noen uker siden kom jeg over disse tøffe lysestakene i sort jern, rett og slett en ren lykke til 1000,- kr. Jeg blir så glad når jeg finner noe som passer rett inn i hjemmet og jeg er veldig kresen når det kommer til interiør.

Men over til lysestakene mine,  for de er jo såååååå fine. Var veldig uvant med 2 så store lysestaker på stuebordet, men etter å ha siklet etter disse er jeg bare så fornøyd. De passer utrolig godt inn her! Og de er jo så klassiske men alikevell så stilige og rene i formen at de nesten ville passet inn hvor som helst. Jeg er rett og slett forelska, disse kommer nok til å bli med meg resten av livet, de er bare like fine som Georg Jensen sine som jeg også har.

Lysestakene finner du HER og putene finner du HER.

thumbnail_fullsizerender-11 thumbnail_fullsizerender-14 thumbnail_fullsizerender-13 thumbnail_fullsizerender-15 thumbnail_fullsizerender-16Nyt dagen, vi skrives.

