Som overskrifter sier,så har det vært en «sånn» dag eller flere dager der lillevennen min har vært syk i 1 uke stakkars! Med høy feber og snørrete nese! Vi ringte legen i dag og fikk time, og takk å lov for det! Ane hadde nemlig litt ørebetennelse i ene øret, så nå er det medisin i 1 ukes tid. Hun har ikke feber om dagene, pleier å komme helst om kvelden.  Med lit paracet, medisin og masse mammakos så blir nok hun bedre i løpet av noen dager! Vi får krysse fingrene.

Her har det ikke vært noen «normal» dag den siste uken, det å ha Ane mor rundt meg gjør meg jo litt begrenset så jeg blir nødt til å ta igjen ting når hun er bedre. I hele dag har hun nesten sovet i armene mine. Enda godt det kommer nå, så blir hun ferdig med det, i mellomtiden får vi nyte sofakroken, dynen, brus og masse godt mens sykdommen herjer.

dsc_1804 dsc_1809dsc_1782

Jeg håper dere har en topp start på uken, jeg er uheldig som fikk litt vond hals og tett neste i løpet av natten – noe som passer veldig dårlig for meg! Men jeg overlever nok denne runden her!

Nyt kvelden, vi skrives!

