Nå er jeg lei, etter at mannen ble syk for noen dager siden med feber og shit  – så er det Ane mor sin tur neste. Hun har vært syk siden tirsdagen og jeg kjenner det virkelig tar på kroppen! Hun er ellers i topp form selv om hun har feber, det er når hun skal ta kvilen sin på dagen at hun må sove på brystet mitt, og når man er syk så er det også godt med masse mamma kos. Siden Thomas har jobbet borte i helgen, da har jeg hatt besøk av mamma  med ei hjelpende hånd, noe som har vært til en stor hjelp.

Uansett sykdom eller ikke.. I dag har jeg fått følelsen av vår på soverommet, og det er utrolig deilig. Vårfølelsen lengter jeg etter så jeg prøver å skape den litt følelsen på soverommet nå. Her har det blitt vasket og luftet sengetøyet i det fine og kalde været og ingenting er vel bedre enn å få legge seg i nyvasket sengeklær, er det vel?

thumbnail_fullsizerender-4 thumbnail_fullsizerender-5 thumbnail_fullsizerender-6 thumbnail_fullsizerender-7 thumbnail_fullsizerender-8 thumbnail_fullsizerender-9

 Nyt denne flotte søndagen – så skrives vi.

