Den siste tiden har jeg gått igjennom kjøkkenet der jeg har veldig mye av Riviera maison. Hobbyen min er jo å drive med interiør, og mine favoritter her hjemme er jo både RM og millemoi sine produkter det går mye av her i hjemmet. Jeg har blitt helt trollbundet av de fine utstillingene deres, og de fine bildene. Det er de nemlig helt rå på. Fra første stund jeg fikk produkter hjem fra både RM og Millemoi så har jeg alltid forelsket meg helt i den stilen Det jeg har fra før synes jeg er fint det også, og ikke vært klar for å bytte det ut, og jeg bare elsker det! Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med denne  stilen. Dette er jo det jeg alltid har villet ha, og enda strammere blir det når man får fylt inn mere av det svarte som også passer inn.

dsc_2043 dsc_2044 dsc_2045 dsc_2046

Men så var det det kjøkkenhjørnet mitt da, her har jeg stående frem mine favoritter. Jeg trives best med det enkle her hjemme nå, merker at det gir meg ro i sjela å ikke ha det «overfylt» overalt. Selv om jeg har mye fint så kan ikke alt stå fremme, da er det greit og bytte litt på innimellom når man ønsker litt forandring. For det finnes så mye fint der ute i mange forskjellige stiler, jeg har fått prøvd mye og endelig landet på den stilen som jeg trives best med.  Noen ganger er det vanskelig å bestemme seg for en stil, og da trenger man også å prøve seg litt frem for å se hva man liker og ikke liker. Våg å gjøre noe litt anderledes.

dsc_2047 dsc_2048 dsc_2050 dsc_2049

Skal vise dere flere bilder av resten av kjøkkenet i et annet innlegg om ikke så alt for lenge!


-Jeg håper dere alle får en nydelig søndag og ønsker dere en riktig fin dag!

