Etter at lille Anemor kom til verden så ble livet snudd opp ned på en positiv måte, mens dagene ble som natt, For lille babyen min skulle absolutt ha mat veldig ofte og var våken mange timer for natten, noe som var veldig slitsomt den tiden og en kommentar jeg sa til meg selv var «Gleder meg til den tiden Ane blir litt større sånn at jeg får ei helt natt med søvn»

Den tiden har endelig kommet, jeg må jo opp uansett for når man har barn så kan man ikke bare ligge til man våkner opp av seg selv lenger! Ane har blitt veldig flink nå, for hun sover hele natten og sover fra alt mellom 7-8, noen ganger litt tidligere men det må man bare rekne med. Hun pleier og våkne opp smilende og glad som ei lita sol, og da kan man altså ikke få en bedre start på dagen. Amalie pleier å våkne opp av barnelatter og hun har aldri vært mere fornøyd enn det og sier «God morgen lille Anemor»

Før ungene blir levert til skole og barnehage så er frokosten vi sliter med, spesielt Ane for hun er ikke så veldig glad i mat tidlig på morgenen. Der er hun veldig lik meg, og når det gjelder barna så er det kjedelig, for det viktigste måltidet er jo frokosten. Men jeg har endelig funnet ut noe nytt, siden hun er «matlei» og hva hun klarer å få i seg, er favoritten hennes nå om dagene grøt, både til frokost og kvelds. Alt for at hun skal få i seg litt frokost og kveldsmat.

dsc_2020 dsc_2021 Denne frøkna har sine egne meninger og vet hva hun vil, og ikke minst er hun bestemt og liker å spise helt selv. dsc_2036 dsc_2027

Nå ligger lillemor og sover etter å ha spist seg god og mett på grøt! 2 års alderen er altså så gøy, det skjer noe nytt hver dag og nye ord kommer på plass, utviklingen er helt utrolig!

Håper dere får en fin kveld videre, og at dere liker litt andre innlegg enn interiør også! Nyt kvelden da søtnoser, så skrives vi!

