God fredag og god helg alle sammen. Morgenstund har gull i munn! Jeg har vært våken siden halv seks, det kjennes som en evighet allerede. Det man ikke rekker før kl er 12 rekker man ikke, har jeg hørt i mange år. Og det er faktisk noe i det. Jeg elsker å få ting unna tidlig så får man så mye mer ut av dagen.

Her har dagen gått unna som bare det, vi tok turen innom byggmakker og hageland der vi fikk handlet siste rest til det som skal bli vaskerom – og så fikk jeg like så greit kjøpt meg nye blomster til helgen og mere Durance produkter til kjøkkenet! Noen dager går unna på et blunk, akkurart slik som i dag. Nå har jeg fått unna det meste for denne dagen av gjøremål, greit og ha huset på stell nå mot helgen.

img_8523 fullsizerender-28 fullsizerender-29 fullsizerender-27 fullsizerender-26

Mitt tips til dere: stå opp tidligere enn vanlig og få mer ut av dagen. Og ikke minst litt ekstra tid! Det er viktig å skape gode hverdager, det er de det er flest av ♥

Nyt helgen så skrives vi snart igjen!

