Nå er jeg godt i gang med planleggingen hvordan barnerommet til Ane skal bli, jeg tenkte meg godt igjennom hvordan jeg ønsket at det skal være, hvilken stil osv.. Det jeg har gått for er et søtt lite barnerom av Riviera Maison. Jeg har allerede kjøpt 2 lin stoler og et bord. Det blir ikke det største rommet, men fint skal det bli. 

Det skal passe med resten av stilen i huset, som blir cottage, brunt, beige & rotting – med rosa detaljer til.

collageBildene har jeg fått lov til og dele av paradiset interiør ♥

Kurven som er i bokhyllen har jeg også kjøpt inn, og det neste på ønskelisten er helt klart denne bokhyllen! Må gjør plass til det man ønsker.. hihi! Spørs om den søte sparegrisen blir med på kjøpet også?
13933456_10154262358826007_429220471_nSå var det jo denne stolen da, som står høyt på listen også.. hadde man bare hatt et stort barnerom.. den rosa bilderammen er også handlet inn. Gjett om dette kommer til å bli verdens fineste Riviera Maison barnerom, jaggu med så har de så mye fint også! Planene er å ha en vegg med tapet med rosa stjerner kanskje? Kommer til å bli grise lekkert altså!
53137_riviera_maison_my_first_book_cabinet_1 Hjelpes for en forskjell det var på bokhyllen og barbie huset, det såg jeg først nå faktisk! Haha, sånn er det når man begynner å bli litt små trøtt *knis*91322_riviera_maison_rm_victorian_doll_s_house_2Jeg kan ikke noe annet enn å GLEDE MEG! ♥

