Puter får man jo aldri nok av, hvertfall ikke her i hjemmet. Nå ser jeg frem til lysere tider og det skal bli herlig. Nå har vi startet et nytt kapittel der vi ønsker vinteren velkommen, for det har ikke vært noe skikkelig med snø før nå. Om noen mnd kan vi bare glede oss til varmen, der vi kan sitte ute og grille å bare kose oss – er da det er godt å ha noe å glede seg til også!

fullsizerender-20

Denne gangen har jeg blandet litt forskjellige tekstiler som passer sammen, og da har jeg brukt lin, bomull og velour. Noe som passer perfekt sammen i sofakroken vår. Jeg er en person som er veldig glad i å blande litt sammen det forskjellige og prøve ut om hva som passer seg i lag, noe som er i samme fargetoner som lager litt mer liv.

fullsizerender-24

Disse putene får dere kjøpt hos millemoi, se få fine de er!

fullsizerender-25

fullsizerender-21 fullsizerender-23 fullsizerender-22

Nytt år betyr også nye nyheter i hjemmet. Nå har jeg fått inn nye putetrekk til putene mine med lette farger som passer godt inn med resten, og de tøffe potteskjulerne med blomster. Jeg er veldig glad i forandring og da skal det ikke så veldig mye til. Med flotte tekstiler og deilige farger fra millemoi, så blir det enkle ofte det beste.

Lille Anemor våknet klokken 5 i dag, så dette blir en lang tirsdag! Vi skrives.

