I dag tok vi med oss barna hjem til mora til Thomas, der Amalie fikk ønsket sitt oppfylt med å sitte på snøscooter som Thomas eier, for nå har endelig snøen meldt sin ankomst – noe som barna har ventet lenge på. Ane var veldig skeptisk til snøscotteren så hun ville være inne sammen med bestemor, tryggest der! Sånn er det å bo på bygda, da er dette en av de tingene som vi holder på med.

fullsizerender-8 img_8432

Var godt å være ute i kuldegradene og bare kose oss sammen, perfekt å få luftet hode litt – jeg fikk sittet på ei runde med Thomas jeg også, og gøy var det – selv om jeg ropte det høyeste jeg kunne da Thomas kjørte på full gass. Jeg skal ærlig innrømme at jeg ble jo nesten som et lite barn selv igjen når slik blir tatt frem, og moro er det!

fullsizerender-13 fullsizerender-14

En nydelig start på bursdagsfeiringen til Amalie i dag, hun ville ikke noe annet enn å sitte på hele tiden – for det er det artigste hun vet, bare det å se hvor mye glede det gir henne gjør jeg meg så glad.

fullsizerender-19 fullsizerender-18 fullsizerender-16 fullsizerender-15 fullsizerender-17

Det var utrolig godt å få seg litt frisk luft for store og små.. bare for noen timer så hjelper det veldig.

Dette er nok ei frøken som kommer til å bli ei scooter babe når hun blir større, for ikke annet er like gøy som dette på vinteren! Det blir ikke noe mer morro enn man skaper selv, og for meg syns jeg det er viktig å skape gode minner sammen med barna som vi kan se tilbake på.

