God fredag og god helg! Nå er det klart for barnebursdag senere i dag, det kommer noen jenter fra klassen og begge faddrene – så her blir det fullt hus med jenter, stor stas! Vi feirer med klassen i dag, for det er i morgen Amalie fyller 8 år – så da kommer mamma å resten på besøk, da blir det enda ei feiring også!

Jeg har fått handlet inn masse kult, og jeg har fått elsk på disse honeycomb m/tassel – det ble jo bare rett og slett stilig. Nå har jeg kost meg med og styret og ordnet det til, for jeg vet det er ei stk prinsesse som kommer til å bli veldig veldig fornøyd når hun kommer hjem. 

Her kommer det et lite bildedryss til dere.

dsc_1810 dsc_1811 dsc_1812 dsc_1813

Nå har jeg fått pyntet ferdig, er nok ei frøken som kommer til å glede seg og blir veldig stolt. Temaet for bursdagen i år er GULL og det tror jeg hun kommer til å like. Det blir ikke mer morro enn du lager selv vettu.

dsc_1814 dsc_1816 dsc_1818 dsc_1819 Marsmellows på pinner er en klassiker på bursdager!dsc_1820 dsc_1821 dsc_1815

Resultatet ble dette og jeg syns det ble veldig bra, så da får vi håpe det blir ei flott bursdagsfeiring. Har også bestilt bursdagskake med bilde på av Amalie, og den skal vi få hentet før jentene kommer!

Utfordringen med og ha et lite rundt bord er plassen, det ble plass til alle faktisk, og så har jeg en stol nede også i sammen serien som skal flyttes opp – Der det er plass, er det plass hos alle og enhver.

dsc_1822 dsc_1823 dsc_1824 dsc_1825 dsc_1826 dsc_1827 dsc_1828

Vel, her får jeg bare forsette videre  – så håper jeg dere får en like stas fredags som oss!

Vi skrives.

