dsc_1802

Det rommet nede som skal bli til kontor, der har jeg fått en kombinasjon av farger som jeg liker. Fargene som jeg bruker inne her er svart,svart og enda mere svart – og litt beige som gir en helhet jeg elsker.

dsc_1799 Beina på stolene ska beises svarte de også!dsc_1801

Jeg liker å bruke grove detaljer og blande inn med litt glamputer som helt klart er en favoritt her i hus. Jeg elsker dette rommet og da liker jeg også å blande inn tøffe kombinasjoner som passer sammen inn med resten av stilen. Jeg liker den mørke og lune roen her inne og når det er på vei til å bli et kontor så skal det være avslappende og masse ro. Det gjør noe med deg og man blir hundre ganger mer kreativ med litt ro i rundt seg. Jeg har alltid vært sånn at jeg liker det mørke der jeg blander inn beige toner som gir det en mer helhet i rommet.

Jeg har nemlig den samme farger ute i gangen og kunne ikke blitt mere førnøyd. Fargen er perfekt til den beige tapeten som ellers går igjen i alt, det er hva man gjør det til og bare det å gi litt inspirasjon til dere også, det er jo sikkert mange av dere der ute som trenger tips og ideer til hjemmet, og det får man jo aldri nok av?

dsc_1798

Jeg har flere prosjekter jeg skal vise dere, når man har hus så blir man jo aldri helt ferdig, det er alltid noe nye ideer som kommer opp og da er det jo fint å komme innom og vise dere litt av mine prosjekter.

Vi skrives, og husk å nyt kvelden da dere!!

