dsc_1742

Det er ikke mange leker jeg syns passer inn godt i stuen, jeg er nok den typen som er mest glad i treleker hos mine barn. Kanskje nettopp fordi jeg er så glad i interiør og er opptatt av at alt skal passe fint til hverandre. Både farger og detaljer. Alle jenters drøm, et ekte Rivièra Maison hus til Barbie-dukkene! RM Victorian Doll House er et håndlaget hus i viktoriansk stil med nydelige detaljer og finish. Dette vakre barbie huset fikk Amalie med oss til julegave i år. Dette gjør meg ingenting å ha i stuen eller kjøkkenet, for det passer akkurart inn hvor det måtte være. Gleden av å se både Amalie og Ane leker med dette er ubeskrivelig, så dette huset skal nok passes godt på, for hvem ønsker seg ikke et slikt barbie hus når de vokser opp?

dsc_1743Dette barbie huset får du kjøpt HER hos hos paradiset interiør.dsc_1744dsc_1748dsc_1747

