God fredag ♥

Jeg vil bare titte innom og si hei, for dagens innlegg handler om kjøkkenet vårt – som ikke har blitt visst på lenge. Hjemme har vi bare koset oss med juleferien etter vi kom hjem, dagene går i kos, filmer på tven, familiehygge, leking, utelek og ellers det vanlige. Akkurart slik en ferie skal være. Tross i for 6 års aldersforskjell leker både lillesøster og storesøster godt sammen med hverandre, Ane er jo 2 år alt og begynner å bli ei stor jente som vil være med på leken sammen med storesøster. Og det beste av alt, hun ser opp til søsteren sin. ♥ Herlig ♥

Julen ble litt rød på kjøkkenet i år, med små detaljer. Jeg har aldri vært noe glad i denne fargen, men i år ble det litt annerledes. Jeg ville prøve ut noe nytt, og fant fort ut at denne fargen trives jeg godt med i julen, med røde detaljer.  Det ga litt mere julefølelse og ro i hjemmet. Julen for i år er snart avsluttet og i morgen står det et nytt år for tur, rart men spennende.

Røde detaljer på kjøkkenet er jo vakkert ♥

dsc_1741 dsc_1727 dsc_1728 dsc_1730 dsc_1731 dsc_1733 dsc_1734 dsc_1735 dsc_1736 dsc_1740 dsc_1737 dsc_1738 dsc_1739Jeg syns det har blitt viktig å pynte litt med små røde detaljer og bruke den fargen i julen, for rødt hører julen til.

Ønsker dere en fin kveld videre.

