God kveld. I dag har dagen gått i fra meg og nok en gang fant jeg sengen fort nok sammen med barna i går kveld. Det er så alt for mye å gjøre her hjemme nå før jul og det er alt for mye som skal på plass, før alt annet må gjøres. I morgen reiser vi hjem til mamma siden vi skal feire jul der og da har jeg gjort siste finishen før vi reiser. 

Julepakkene er pakket inn, og ungene ligger godt plasser i sengen sin og sover godt – og er i drømmeland, akkurart slik det skal være. Livet er herlig med barn ♥

Frem til det så åpner jeg luke nr 22, der skjuler det seg et par små hvite skøyter – som venter på at en av dere ska bli dens nye eier. Legg igjen en kommentar og bli med i trekningen !!! Lykke til og TVI TVI!!

img_8040

Vinneren av luke nr 19,20 og 21 ble følgende:

untitledGratulerer så mye, har tatt kontakt med deg så da sender jeg premien din om ikke så lenge ♥

