God kveld dere, var dere litt redd for at jeg hadde glemt dere?

Fortvil ikke, det har jeg altså ikke gjort. I dag har jeg vært hjemme alene med jentene, og da kan jeg si det sånn at hendene at vært fulle. Da sier det seg selv at bloggen legges til side. Jeg har fått vasket og byttet sengeklær på senga i kveld, og da blir det som en drøm og legge seg, åh som jeg gleder meg!

 Nå i kveld starter jeg med en liten dobbel lykke der jeg slår sammen luke 16 & 17 og bak de ligger det 1 stk stor håndkle str 70×30, 1 stk håndkle str 50×70, 1 stk håndkle 30×50 og håndsåpe fra Lexington i fargen hvit. DETTE ER JO KVELDENS HØYDEPUNKT DERE! For å være med i trekningen av disse må du legge igjen en liten kommentar der jeg lurer på hvordan ble du kjent med Lexington merket?

mg_7511_white-360x360VINNEREN AV LUKE NR 15 BLE:

untitledGratulerer så mye, send meg en mail til: Inececilie88@hotmail.com ♥

