God kveld i stuen… Nå er er det ikke mange dagene til jul dere! 

For en gang skyld så er jeg oppe igjen, barna sover godt og da kan jeg bruke tiden min litt på bloggen (føler jeg ikke gjør noe annet for tiden, haha) Kjenner litt på presset om det å kjøre kalender på bloggen, viktig å være i rute da altså. Når det gjelder julehandelen i år så elsker jeg å overraske med flotte gaver og glede andre med det de får og da er det jo ekstra gøy å kjøpe inn gaver til familien også! Det å gi fantastiske gaver til de i rundt meg syns jeg er viktig, for der er jeg veldig kresen – kan man si. Jeg er så heldig som har den fine familien som jeg har og gode mennesker i livet mitt og den beste familien jeg noen gang har hatt, jeg er heldig. Da liker jeg å vise de at jeg setter stor pris på dem også, for det er juletiden til – det er jo bare jul en gang i året vet dere.

For meg er det ikke noe som er mer morsomt enn å få gitt bort flotte gaver til dere lesere nå i juletiden, det er noe som gleder hjertet mitt. Det å vise at man er snill og god, med og være litt gavmild også. ♥

Luke nr 13 åpnes og bak den ligger 2 av disse store og fine knagge i sølv fra Riviera Maison. Lekre ikke sant? Jeg bare digger disse.

collage-rmLegg igjen en liten kommentar og si hva Riviera Maison betyr for deg!

LYKKE TIL ALLE SAMMEN OG GOD KVELD.


Vinneren av luke 12 der du vant den flotte juletrekulen fra Riviera Maison ble: Gratulerer så mye, send meg mail til: Inececilie88@hotmail.com ♥

untitled

