God morgen til dere ♥

Morgen min er hellig, mannen har nettopp kommet hjem fra julebord, så han er virkelig i drømmeland nå og jentene sover enda. Det er da jeg finner frem pc og slenger meg rett ned i sofaen eller god stolen. Det er godt å starte dagen før 06.00, der jeg kan jeg nyte alene tiden for meg selv. Jeg sitter nå her og koser meg med bloggen og lurer på om dere har noen ønsker eller tips til flere gaver i kalenderen? Da er det bare å skrike ut, for jeg tar opp alt av tips, takk!

Vel, nå skal luke nr 9 lukkes og nr 10 åpnes!! Bak luke nr 10 ligger det nok en flott gave og denne gangen er det to stk av disse nydelige lyktene fra millemoi.

VERDENS SØTESTE SMÅ LYKTER 

dsc_1345

Hvis du ønsker at disse skal bli dine, skriv en kommentar og fortell meg hvorfor du liker å tenne lys? 

Vinneren av luke nr 9 ble:

untitled-vinneren

Gratulerer så mye, send meg mail til: inececilie88@hotmail.com så skal jeg få sendt deg den flotte klokken din. ♥

NYT DAGEN MINE FLOTTE LESERE- VI SKRIVES.

