Hei og god morgen. Nå er jenterommet vasket og klart for jul og jeg har hørt på julemusikk og pyntet til julen i hele dag. Begynte litt smått i går siden jeg ikke klarte å vente helt til i dag.. hihi. Det og få inn litt rødt på barnerommet syns jeg er koselig, selv om jeg ikke er så glad i den fargen. Tenkt at jeg pynter med rødt i år, hvem skulle tro det? Det hadde ikke jeg trudd om meg selv, men når det gjelder Amalie så syns jeg hun fortjener litt jul på rommet sitt.

NÅ ER DET JUL IGJEN NOE SOM JEG SYNS ER VELDIG KOSELIG!!

dsc_1594 dsc_1595 dsc_1596 dsc_1597 dsc_1598 dsc_1599

Det lille juletreet mitt som var på stuen fikk Amalie på rommet sitt, så jeg må nok i vei og kjøpe et til i dag. Det lille søte treet ble jo en stor favoritt i år, så da får jeg krysse fingrene for at det er flere igjen! 

Neste år har jeg jeg enda ett barnerom som jeg skal ordne og style, gjett om jeg gleder meg! Møblene til Ane sitt rom er allerede bestilt! Hoho, jul blir det i år også.

dsc_1600 dsc_1601 dsc_1602

NYT DAGEN- VI SKRIVES OM IKKE SÅ LENGE MINE FLOTTE LESERE!

