God morgen, dagens innlegg kommer ut litt senere enn vanlig noe som jeg beklager! Nå har jeg nettopp startet dagen med småtrolla mine, vi har kost oss med frokost, barne tv og masse søskenkjærlighet mellom de to. En hektisk morgen, sånn det alltid er.

Siden 1 desember har jeg vært trofast med denne flotte julekalenderen min hver dag og ikke minst vinnerne. Fra i morgen skal jeg prøve og være på rett skjør igjen, noen timer forsinkelse får det uansett bli i dag. Det er mye flotte premier som jeg gleder meg til og vise dere.

Når en luke lukkes, åpnes en annen!

Bak luke nr 8 ligger det 4 rotting bjeller fra Riviera Maison… Hva skulle du brukt disse til? Legg igjen svaret ditt i en liten kommentar og du er med i trekkningen av disse rotting bjellene.

fullsizerender fullsizerender-1 fullsizerender-2VINNEREN AV LUKE NR 7 BLE:

untitled-vinneren

Gratulerer så mye, send meg en mail til inececilie88@hotmail.com så skal jeg sende gaven til deg!

