Tenk nå er det 1.Desember og i dag våknet vi opp til masse snø, skikkelig julestemning  og julefølelse ble det med en gang. Jeg føler at vi må nyte de alle dagene som kommer nå, for julen forsvinner like fort som den kommer. I dag har jeg koset meg litt med og pynte det lille søte treet vårt, og alt ble bare helt nydelig sammen. De kurvene som er fra RM fikk jeg kjøpt meg på finn.no – og det ble en stor lykke da de kom i hus. 

dsc_1532 dsc_1534 dsc_1528Jeg er ikke så glad i farger i interiøret, men når julen kommer da liker jeg å ha litt røde detaljer i noen putetrekk  og noen søte julerotter – ikke for mye, ikke for lite. 

dsc_1531dsc_1539dsc_1538Dere får fortsette og nyte dagen videre, enn så lenge kan dere vente spent på trekkningen av 1. luke i julekalenderen min. Gøy og se at det er mange som melder seg på, jo flere jo artigere blir det =)

Vi skrives.

