Er det noe jeg alltid gleder meg til, så er det å ordne til borddekorasjon for julen. Jeg elsker å dekke bord og ordne noe nytt for hvert år – og i år er det millemoi sine produkter. Vakrere enn det kan det altså ikke bli. Jeg storkoser meg når jeg får bruke tiden litt alene med og dille å dalle i hjemmet. Julaften i år skal vi feire hjemme hos mamma, noe som jeg ser frem meg til. 

Her kommer det en liten smakebit av bordet jeg har dekket, og da jeg gikk over bildene så la jeg merke til noe jeg glemte og dekke på.. nemlig bestikk, haha! Sånn er det når man er litt i «glemmeboken».

dsc_1490 dsc_1491Jeg har brukt hafjell brett i str 40×40 og syns de passet seg best på det lille runde bordet. Å bruke disse som bord brikker syns jeg ble veldig stilig, noe utenom det vanlige. De kan brukes til alt og da er det lett og bare bruke fantasien. De søte lyktene valgte jeg å blande i ulike størrelser der noen er fylt med lys. 

dsc_1492 dsc_1493 dsc_1494Prikken over i`en ble disse serviettene som jeg har laget juletre av, og pyntet litt med kongler ved siden av. 

dsc_1495 dsc_1496 dsc_1497Julen har sakte men sikkert sneket seg inn, og i går kom det fine juletreet på plass. I år så liker jeg at julepynten er i fargen beige, brunt, svart og litt grønt – også litt i forskjellige størrelser. Det er noe som passer meg best, med litt blanding av rotting som gir det lille ekstra. Når man har stor stue så liker jeg også å pynte med store ting, og i år så er alt fra millemoi sine juleprodukter mine favoritter – passer like fint i alle hjem.

dsc_1498 dsc_1499 dsc_1501 dsc_1502 dsc_1500Nyt dagen, så skrives vi. 

