Både i dag og i går har jeg startet dagen 04.30, kall meg gjerne gal men når man har lagt seg tidlig om kveldene sammen med barna, da er det ikke så veldig rart at jeg er lys våken så tidlig. Er da det er godt og starte dagen før ungene mens de sover lenger enn mammaen sin. Åh som jeg gleder meg til og dele juletiden med dere, for i begynnelsen på neste mnd kommer jeg til å kjøre nok en gang en ny julekalender her på bloggen, jeg gleder meg masse til årets kalendergaver for det er noe dere kommer til å elske, og gavene i år er noe for alle. Da er det bare og glede seg ekstra masse og følge godt med. 

For meg er denne tiden ekstra koselig – spenningen, ventetiden og ikke minst de koselige tradisjonene som står for tur.

dsc_1459 dsc_1461 dsc_1463 dsc_1464 dsc_1466 dsc_1465I løpet av dagen kommer mamma hit og besøker oss og overnatter, så da blir det hjemmelaga pizza på menyen i kveld – og et stort overraskelse besøk til jente! 

Nyt lørdagen så skrives vi.

