God lørdags morgen.

Nå nærmer det seg sakte med sikkert julen seg, og i år gleder jeg meg som en liten unge, og alt som jeg har planlagt. Det beste av alt, rundt om 2 uker så skal årets juletre få komme opp og få sin plass på stuegulvet, noe som jeg gleder meg fælt til. Jeg har begynt litt sånn smått allerede, tar en liten ting om gangen – dag for dag!  Det er årets høydepunkt – jeg har ikke ord på hvor mye jeg gleder meg, for det er mye! Den som venter på noe godt vet dere.

Pynten på treet i år er sølv og glitter, noe som har vært de alle siste årene.. Jeg fikk skaffet meg noe nytt for dette året, nemlig disse flotte rotting bjellene fra RM – Jeg var tidlig ute med og legge inn en bestillig på disse, og når tiden var inne.. så hamstret jeg mange av de! Gleden ble stor da jeg fikk pakket de opp hjemme, for i fjor var jeg allerede for sein til å skaffe de.

img_7643 img_7644 img_7645 img_7646

Rotting, glitter og sølv, en magisk jul ska det bli. Gleder meg til og pynte disse kulene og bjellene med treet i år, kommer til å bli så lekkert altså!

Ønsker dere en lørdag, vi skives.

