Hei og hopp! Loong time, no see –  men nå er jeg sterkere tilbake!

Endelig har de kommet på plass, da snakker jeg om verdens søteste tinnsoldater, de fleste har nok disse i hjemmet sitt allerede? Bare jeg som er litt «seint» ute? Jeg har ventet så lenge på og få disset plassert i hjemmet, og i går fikk jeg med meg mannen til å dra til byen og rett inn på mestergrønn, heldige meg altså! Jeg fikk stjerner i øynene da jeg fikk se dem og tenkte at de må jeg bare kjøpe, helt umulig for meg og ta med de hjem. Jeg drømte at de var utsolsgte, og da var det tid for å stikke innom butikken for og krysse fingrene om litt flaks, noe som jeg hadde.

fullsizerender-37 img_7631 fullsizerender-38 fullsizerender-39 fullsizerender-40 fullsizerender-41

Er ikke disse fine, så vet ikke jeg, en ting er sikkert – jeg ble helt forelsket. Mestergrønn de overasker alltid, ikke rart når det er så mye fint der nå! Jeg bare dåååner.

Nyt dagen, vi skrives!

