God dag! Nå har det vært noen lange dager uten noen innlegg fra meg, og det beklager jeg virkelig! Jeg ser at det er noen som har vært innom alikevell, og det setter jeg stor pris på, det varmer hjertet mitt så tusen takk dere alle! Nå sitter jeg i min skrivende stund i stolen og har den lille frøkna sovende i armene mine! Hun er den som bare krever mer og mer, og den siste uken har hun slått seg helt vrang. (et lite tilbakeblikk som snurrer tilbake til babytiden fra 0-6 mnd alderen da hun bare var min lille baby, og nå er hun den STORE babyen min, haha) 

dsc_1418 dsc_1422 dsc_1426

Neida, for når jeg legger hun ned i sengen da er det som og sette på en bryter der hun bare hyler ALT hun kan, hun vet hva hun vil og gir seg som oftes ikke. Det kan være så ille at nesten hele nabolaget hører henne. Hun har den siste siste uken sovet ved siden av meg (eller på brystet mitt) alt ble snudd opp ned, og nå prøver jeg og få den samme rutinene vi hadde tilbake, men som noen ganger ikke er så enkelt.

Takket været mora selv, haha! For å ha roet henne ned så har jeg bare latt henne sovet på meg, og da er det altså gjort.. i know! Det er jo så vondt å bare la henne sitte i sengen der hun hyler for harde livet, og da syns jeg det blir veldig frustrerende og vil bare gi henne den gode kosen fra meg, for søvn har jeg også måttet ha, for å ha energi til denne lille tullejenta vår. Denne frøkna vet hvordan hun ska bli bortskjemt det er det ingen tvil om.

dsc_1436 dsc_1442

Men i natt var alt som en drøm, da fikk hun se hvem som var sjefen – jeg sang til henne hundre ganger de samme sangene om og om igjen, at jeg nesten sovnet selv. Og etter en liten stund sov hun godt i sengen sin, og jeg sovnet også, ei natt som var mye mye bedre. Jeg har nok å gjøre med den leggingen fremover, har bare og vise hvem som bestemmer, så kommer vi nok tilbake til den samme rutinen som var før.

Er det flere småbarnsforeldre som er i samme situasjonen ang legging, kom gjerne med tips, takk!

Vi skrives.

