Beklager den dårlige aktiviteten her på bloggen, jeg føler jeg trengte meg en liten pasuse i helga! Nå er endelig den store dagen som vi har venta lenge på endelig her, for 2 år siden kom lille Anemor til verden. I hele helgen har jeg jobbet med planleggingen av 2 år dagen som skal feires hjemme i dag. I år blir det babyrosa som blir temaet, akkurart slik som i fjor. Jeg skal i dag fortsette med planleggingen av detaljene videre for dagen, jeg skal bake sjokoladekake og lage gele i middags glass. Dette blir så gøy!

Her er en liten sniktitt på litt av det jeg har laget til bursdagen hennes så langt.

fullsizerender-24 fullsizerender-25 fullsizerender-26 fullsizerender-30 fullsizerender-22 fullsizerender-19 fullsizerender-16 fullsizerender-29 fullsizerender-27 fullsizerender-28 fullsizerender-18 fullsizerender-17Kommer tilbake senere med litt mere bilder fra feiringen senere! Vi skives.

