Ukas beste dag er her, mandag er og blir favorittdagen min. Ingenting er som å slenge opp av sofaen etter ei helg med god mat og mye å se på tven. Det beste av alt nå ligger hele uken foran oss! Skal du noe spennende? Denne helgen har vinden herjet på sitt værste, noe det sjeldent gjør. Er man ute så kan man føle at man letter når man setter fotene utom døra, haha! Når man puster ute så forstår man fort at vinteren er her om ikke lenge, men uansett så er denne friske luften herlig og puste inn. Garderoben fylles opp av flotte nyheter, det er ikke så mye som skal til før man finner noe som man virkelig liker, bare se på denne flotte dressjakken jeg har fått kjøpt meg – passer fint til alt og passet meg perfekt.


img_6346 img_6362 img_6356 fullsizerender-10 fullsizerender-9 img_6378 img_6350 img_6354

Jeg skal få tatt flere bilder og vise dere litt mer av interiør som kommer mer og mer på plass – det er jo tross alt det morsomste! Vi skrives.

