God morgen.

Her startet dagen ganske så bra selv om klokken ble stilt i natt, vi startet dagen kvart på 7 noe som var helt greit for min del. Jeg sloknet før 10 tiden i går kved, når jeg først la meg så ble jeg liggende og våknet opp rundt 2 tiden i natt og var lys våken, haha! Småmødrenes beste medisin er og starte dagen tidlig med barna, man får så mye mere ut av dagen og gir meg ekstra kosetid sammen med de.

Denne helgen har det bare vært tid for innekos, og det ser ikke ut som været blir noe bedre i dag heller. Er været like ille hos dere også? Er spent på når den første snøen melder sin ankomst? Er det en ting jeg virkelig koser meg med så er det hus og hjem når stormen herjer på sitt værste, mens regnet pisker mot vinduene – da er det godt å holde seg inne i varmen, tenne lys, og pakke seg godt inn i store og myke pledd ned i sofakroken. Finnes ikke noe koseligere syns jeg i hvertfall.

fullsizerender-3 fullsizerender-1 fullsizerender fullsizerender-5 fullsizerender-6 fullsizerender-4Nyt dagen, vi skrives.

