Heisann. Alle som har barn kjenner seg sikkert igjen etter frustrasjonen av rotet som ligger strødd rundt om i huset og at det eksisterer, og nå sitter jeg her å klarer ikke og slå meg til ro med alt rotet som flyter i rundt, haha! Jeg liker og ha kontroll og blir som oftes ikke blid igjen, før det er strøkent. Sånn er småbarns livet, og akkurart idag er denne dagen. Noe utetid er bare å glemme, for her hagler regnet ned alt for mye og humøret går sånn opp og ned. I dag er jeg bare lei av alt i grunn, alt som har med hus og gjøre.. 

om 14 dager er det Ane sin dag til å feires, da blir hun 2 år.. og jaggu med 2 mnd etter på januar fyller Amalie 8 år! Snakk om ei hektisk tid, for opp i alt dette skal vi jo kose oss også med julen! For noen dager siden fant jeg mine favoritter som jeg skal bruke til bursdager, for JA – jeg er den som liker å ordne-styre-og-pynte når ungene mine har bursdag, jeg liker å dekorere og gjøre det fint.. sånn er jeg bare, og jeg vet sånn akkurrat hvordan det skal være i år. Så her kommer det en liten smakebit av årets «regnbue» favoritter. Å det beste av alt, ferdige pikekyss.. Det trodde jeg faktisk ikke at jeg likte, før jeg tok en smakebit og ble helt hekta.. haha! 

dsc_1319 dsc_1320 dsc_1321 dsc_1322 dsc_1323 dsc_1324 dsc_1325Nå skal jeg sette i gang med ryddeaksjon, sånn at humøret kanskje blir på topp igjen! Kjenner at været gjør noe med humøret, så håper det blir bedre snart.. Vi skrives.

