Hei. 

Det som er så kjekt med interiørverden er de små gleder som man alltid finner, og et av mine favoritt merker er nok mille moi. Interiøret er akkurart sånn som jeg liker det, og hjemmet mitt har blitt veldig svak for disse produktene. For noen dager siden fikk jeg de søteste lyktene som har fått sin plass på stuabordet – de minner meg litt om julen og da klarte jeg ikke å bare sette de bort. Litt «jul» må være lov, *kremt* Jeg syns det er veldig stas å ha et hjem med interiør fra mille moi.

Det skal ikke så mye til for å få et koselig hjem. Jeg liker å blande inn litt av den cottage stilen, med store og grove ting inn i interiøret. Åjada, jeg er glad i puter også.. litt for glad i kanskje? Det får man aldri nok av vet dere, mange puter i forskjellige størrelser og favoritten er klart jordfarger, beige og lin. For meg er hjemmet viktig, det skal bety noe og beskriver litt hvem vi er.

img_7199 img_7200 img_7201

Nå blir det mye og vise dere, som jeg gleder meg! 

