God morgen. En bedre start på denne morgenen skal man lete lenge etter, begge barna sov til klokken var 08.00, deilig at jeg har to jenter som elsker å sove leeeenge! Da er det også godt å få gjort unna litt ting i en fei når dagen starter, haha. Nyheter får man jo aldri nok av og jeg syns det er en fryd å få fylt opp kjøkkenet med flotte tekstiler som strikk – jeg syns det er så fint og at man kan bruke det til pynt er like viktig. Jeg elsker alt av mille moi sine tekstiler.

Lekkert håndstrikket håndkle i bomull fra Mille Moi, jeg har de i fargen beige og blått. Stilig som dekkebrikke med sine tøffe mønstre som passer godt inn i cottage stilen, uansett farge er de lekre uansett.

img_7126 img_7127 img_7128 img_7129Nå skal jeg fortsette videre her, nyt dagen så skrives vi.

