Hei og god dag mine flotte lesere, har dere hatt en fin helg? På lørdagen sa telefonen min takk for seg, skjermen var ødelagt fra før av (noe jeg greide og leve med) men når skjermen ikke ville mere, så kjente jeg bare det stakk i magen! Å kjenne på den følelsen der folk ikke kan få tak i deg igjennom tlf var helt grusom, haha! Jeg ble helt urolig i kroppen og kjente bare på hvor avhengig jeg er av denne lille saken. Men T var jo som en liten reddende engel, for han hadde jo en iphone 6 s liggende på lager – og takk å lov så fikk jeg låne den i mellomtiden, hadde ikke han hatt en ekstra iphone – da vet jeg ikke om jeg hadde klart meg, off!  

Man skulle egentlig ha begynt med å ha tlf frie timer her hjemme, noe som aldri i grunn bli gjennomført. For det er skummelt når man innser hvor avhengig man egentlig er når man sitter der uten noenting, å det er igrunn ikke så veldig bra! Her må det bli en skjerpings altså! Er det noen av dere som er litt flinkere til og legge bort alt av tlf hjemme? Planen nå er og få levert inn den tlf som jeg har, og det er vel nå jeg har en god unnskylding til å kjøpe meg «ny» iphone, og jeg sikler veldig etter 7 pluss`en! Hmm.. skal? skal ikke?

Å starte dagen med å slappe av i god stolen med katalogen til slettvoll finnes ikke noe bedre, enn så lenge!

dsc_1274 dsc_1276 dsc_1277 dsc_1278 dsc_1280Dere får nyte dagen videre, så skrives vi.

