Det er fredag – sjohooo! Så er straks en ny uke over og vi har helgen og glede oss til. Som dere sikkert skjønner så er det nok å gjøre her hjemme om dagene, og nå skal jeg vise dere litt tekstiler som passer rett inn på det som en gang var et gjesterom – som nå er på vei til å bli et lite hjemmekontor. Dette blir så bra og jeg er superfornøyd med resultatet. Rommet har jo aldri vært så fint før som det er nå.

Nå har jeg kommet frem til et fargevalg og tekstiler som har gjort meg trygg på meg selv, kombinasjoner som passer sammen, derfor har jeg valgt å blande inn litt blåtoner og beige – som igjen passer inn med en svart bakgrunn. Noe som gjør det hele litt «crazy» og harmonisk sammen.

Fargene jeg valgte ut på dette rommet er dempet sort med rolige ton-i-ton farger. Her inne har jeg valgt å bruke farger som gir den lille roen når man skal bruke tiden her. Det mørke mot det beige som igjen skaper litt av den cottage stilen og et lite inntrykk av det moderne som passer inn.

img_7004 img_7007 img_7009Dere skal få en liten smakebit av hele rommet når jeg har fått innredet og stylet det ferdig, ting tar litt tid vet dere.. men det blir! Bare å gled dere.

Vi skrives.

