Heisann! Da er jeg en tur innom for og gi et lite pip fra meg, og ønske dere en god morgen. Tenkte jeg måtte vise dere et nytt innlegg over hva som har skjedd siden sist, sakte men sikkert så kommer det seg. Mannen jobber og er superhandy, mens jeg rydder og planlegger noe som vil si at sammen er vi et skikkelig dreamteam. Jeg elsker å ha en handyman. Ikke bare er det veldig kjekt, men det er også det som gjør en mann til en mann. Om du skjønner hva jeg mener? Jeg liker når man kan si Mann med stor M. 

Sånn som dette såg det ut før:

Det å snart få se det endelige resultatet gleder jeg meg veldig til. Det som skal jobbes med videre nå er og bytte om slik som det var, der som døren sto skal det bli vegg – og der veggen var skal døren bli. 

DSC_1065Og nå ser det sånn ut:

img_6987 img_6991 img_6992 img_6993 img_6994Dere må ha en flott dag videre, her skal vi forsette og kose oss med oppusingen.

Vi skrives.

