God kveld.

Nå er det farvel med det gamle, og nå begynner reisen til drømme vaskerommet! Og det kommer til å bli rett og slett nydelig. Dette er jo noe som vi har planlagt sammen i et år og ønsket om å få et eget vaskerommet blir til en drøm. Det at jeg har fått «frie» tøyler til og få det slik som jeg ønsker det, har vært en glede. Mens badet ska vi planlegge sammen. Jeg skal også kjøpe meg inn i huset, noe som jeg er glad for – for da blir det starten på et hjem som vi skal skape sammen.

Nå skal nye plater opp, tak og flislagt gulv. Idag begynte vi med og rive ned veggene, gulvbelegget som var der før har vi også fått tatt bort. Veggen som døren sto i skal rives litt, for døren ska flyttes litt lengere bort til høyre – pga at der jeg tegnet inn vaskemaskinene på tegningen, det gikk ikke.. så derfor må vi snu opp vaskerommet! Så ille er det ikke, men noen ganger ser det litt håpløst ut når man først begynner på noe, og oppgavene blir mere enn hva vi hadde trodd og da blir det også litt kaos her og der. Men men, slikt hører med når man driver med oppussing, haha! Alt kommer til og forandre seg her hjemme og det er en ting jeg gleder meg til – når alt er FERDIG! Alt blir så mye bedre enn det faktisk var, så med litt kaos i noen uker fremover skal jeg klare og leve med.

Tror dere jeg er gira eller!! Vet dere, jeg er nesten kvalm, så gira er jeg! Så takk og farvel gamle bad – nå skal dette bli et lite og et hjemme koselig vaskerom som jeg skal trives med.

Slik såg badet ut før:

fullsizerender-41( Bare se bort i fra den enslige doen som bare står i veien, haha )
img_6528 img_6529 img_6530 img_6544 img_6545

Er dere klare for å bli med på reisen videre? Dette blir bare mer og mer spennende så jeg gleder meg til og vise steg for steg hvordan dette blir. Flere som driver og pusser opp i hjemmet? 

Vi skrives enn så lenge.

