Hei og god søndags kveld.

Nå var er vi endelig hjemme igjen og jeg sitter her i god stolen min og slapper av. Er rart hvor fort helgen går med godt selskap med min kjære. Vi har koset oss med masse god mat og bare vært som to små «turister» i byen. I morgen er hverdagen her igjen og en ny uke står for tur med nye muligheter og planer.

img_6308

img_6306

img_6307

Når man litt på landet er det STOR glede i at flere favoritter butikker ligger i byen. Slettvoll er vel en av de butikkene som har blitt en av mine favoritter den siste tiden, og for første gang tok jeg turen innom der på lørdagen. Dere kan tenke dere at der brukte jeg masse god tid,  det er noe med roen, luften og atmosfæren hele stedet oser av! Laget meg jo selvsagt en shoppe liste med en gang, hehe, men ble bare litt småtteri med hjem som jeg gleder meg til og vise frem.

img_6278 img_6280 img_6281 img_6282 img_6279

Fant meg selvsagt noen favoritter, blant annet de nydelige lysglassene med krystall og de blanke, finnes i 3 forskjellige str.

img_6294 img_6295

Jeg er jo bare så utrolig nysgjerrig også da vet dere, skulle jo helst bodd ved siden av denne butikken, haha! Slettvoll leverer igjen de, uten tvil. Det kommer nok til å ende opp mye mere med meg hjem neste gang! Jeg gikk jo der i min egen lille interiør boble og fikk knipset meg flere bilder fra de flotte utstillingene de setter sammen, det var bare litt flaut å løpe rundt som en paparazzi der alle kundene så på meg! Men jeg tok det med et smil og koset meg glugg i hæl. 

img_6296 img_6300 img_6299 img_6297 img_6301

Nå fikk dere bli med inn til Sletvoll sitt lille paradise i Trondheim, rett og slett en liten godteri butikk.

