Hei søtnoser!

Har dere hatt en fin start på denne uken? Jeg kommer innom med enda flere bilder til dere, for jeg har jo kjøpt det det fineste etasjefatet fra millemoi (som dere sikkert har sett på andre bilder (?) Ikke rart dette er min favoritt. Millemoi har produkter til alle og enhver og til alle husets rom. og jeg bare ELSKER det. Nå når høsten herjer ute er det ekstra kos å stelle og ordne inne litt i hjemmet.

dsc_1207 dsc_1208

Og den lampen min som jeg har over bordet er jeg bare så fornøyd med. Den passer utrolig godt inn her. Den er bare rå stilig og er ren i formen at den nesten ville passet inn hvor som helst.

dsc_1209 dsc_1210Jeg liker å blande inn litt sorte detaljer, og syns det passer fint inn med resten, og litt tøft er det jo også. Sort, brunt og beige = perfekt. MEN ikke for mye, jeg har alltid syns det har vært fint, og da er det ikke farlig og prøve noe nytt, for og se om man trives med det eller ikke (?) Liker du å blande inn litt sorte detaljer i hjemmet ditt (?)

dsc_1211 dsc_1212 dsc_1213 dsc_1214

Må dere nyte denne torsdagen alle sammen.

Vi skrives.

