Hei og god morgen.

Da var det endelig mandag og starten på ei ny uke. Vi er godt i gang med planleggingen om å gjøre om badet nede til vaskerom, wihiii! Og vaskerommet som vi har nå, skal vi gjøre om til bad, siden vi ønsker oss et stort med litt mere plass. Jeg har alltid ønsket meg et nyoppuset vaskerom, og jeg brukte mange dager og timer med å tegne det slik jeg ønsket det, for jeg hadde ønske om små og store løsninger. Jeg gikk mange runder med meg selv før jeg ble fornøyd, alt annet ble ikke så viktig, før jeg fikk det ferdig. Og siden jeg er så heldig, så fikk jeg frie tøyler fra mannen, og fikk det akkurart slik jeg ønsker det! Det viktigste er at ting skal være mest mulig praktisk og med gode løsninger. 

Vi skal bruke den samme innredningen som på kjøkkenet i bodyn, bare i hvit. Tenk at nå skjer det ting her, alt vi har planlagt og gledet oss til! Det at vi får det slik som vi ønsker og planlegger gjør at vi blir enda mer glad i hjemmet og sammen blir det perfekt til slutt. Det å få sett vaskerommet «ferdig» det er så morro og dere kan tro jeg er veldig oppgiret, alt skulle helst ha skjedd i går, haha! Meg og tålmodighet vet dere, den er dårlig altså. 

 Vi skal også bruke de samme flisene som på kjøkkenet på den veggen over vaskemaskinen og under skapene, men denne gangen skal det legges litt annerledes.

Det ferdige resultatet blir helt fantastisk! Her har dere et utkast av vaskerommet.

collage-vaskerom

Hva tror dere? Jeg vet med sikkerhet at dette kommer til å bli utrolig fint, vi gleder oss til å begynne på vaskerommet nå.

Nyt dagen, vi skrives mer senere.

