dsc_1215

Jippi(!!), nå har jeg fått på plass nyte putetrekk fra millemoi på uteplassen, har dere sett den nydelig fargen? De er rett og slett nydelig og er i fargen sand. Mine nye favoritter.  Dere kan tro jeg JUBLER av glede nå. Jeg ønsket meg disse og visste med en gang at de måtte handles inn når de kom ut i nettbutikken.

Putejakten er jo et kapittel for seg selv, for man får jo nesten lyst på alt fra millemoi, og da vet dere jo selv at det er ikke enkelt å måtte velge mellom SÅ mange fine tekstiler. Man blir jo nesten litt GAL, bare litt sånn av og til.. haha.

dsc_1217 dsc_1219Når det kommet til innreding av tekstiler så er det viktig for meg at alt skal klaffe helt hundre prosent, og jeg gir meg aldri før jeg er helt fornøyd. Noen ganger krever det litt, mens andre ganger vet jeg med en gang hvordan det skal være. Planlegging og detaljer, det er viktig.

dsc_1220 dsc_1221 dsc_1224

Ha en nydelig søndag dere.

Skrives!

