Hei igjen mine trofaste og flotte lesere!

De siste dagene har det vært opp mot 20 grader ute, skikkelig sommer temp. Men den kan egentlig godt bare forsvinne nå syns jeg, for jeg er klar for høsten og den gode og friske luften ute. Jeg er så glad i høsten og det beste jeg vet er å krype opp i godstolen med en kopp te og litt lesestoff. En typisk høstkveld for meg er at jeg tenner masse lys og fyller opp sofaen med masse puter og pledd.

Denne sesongen skal nytes til det fulle. Det er alltid kos å lage en god stemning inne, der man bare kan slenge seg ned i putehimmelen, kombinasjonen med å blande ulike tekstiler med rotting og grovt er perfekt. Og denne høsten koser jeg meg med de fargene som jeg trives best med.

dsc_1173 dsc_1176 dsc_1180 dsc_1181 dsc_1184 dsc_1186 dsc_1187 dsc_1188 dsc_1192 dsc_1193 dsc_1195 dsc_1196

 Ha en nydelig fredag dere, straks helg nå.

Skrives!

