Hei og hopp!

Grått er flott ikke sant? Hvertfall på dette kjøkkenet er det det! Fargevalget her er ikke så veldig spennende, det går i grått, hvitt og svart – veldig fine basefarger å ha det på et kjøkken. Jeg liker tanken med å dra inn en farge med rosebuketter sånn av og til.

dsc_1154 dsc_1155 dsc_1156

Kjøkkenet vårt er stilrent for tiden, litt usikker på hvordan jeg vil ha det her enda – skal det være for mye, eller skal det være for lite dilldall av pynt og krukker? Her hjemme så tar det litt tid før jeg blir fornøyd – for meg er det viktig at ting blir sånn som jeg ønsker det, og da må det som oftes være litt forandring her og der.

dsc_1158 dsc_1157 dsc_1159Altså, hva er bedre enn nye og friske rosebuketter, disse er noen av mine favoritt roser som jeg aldri blir lei av, jeg liker så godt de fargene. 

dsc_1160dsc_1161dsc_1162Nå er vi godt i gang med å planlegge det nye vaskerommet, og jeg gleder meg til å få ta dere med på reisen videre, det kommer til å bli så fantastisk. Og så vil jeg ønsker dere mine flotte følgere på denne bloggen en fin fin Tirsdag.

Vi skrives.

